Máme nový přírustek

18.09.2011 10:58

 

ale není to další kavalír  (zatím...?), ale papoušek, konkrétně papoušek vlnkovaný - andulka. Dostal se k  nám poněkud netradičně, a to tak, že jsem v sobotu byla s Valdou a Ludvíčkem na procházce v lese a najednou vidím na zemi něco zářivě modrého. Na zemi seděla andulka a sbírala nějaká semínka. Bylo mi jasné, že v lese dlouho nepřežije a rozhodla jsem se, že se ji pokusím chytit i přes hlasité protesty našich psů. Naštěstí pták byl nad věcí a po několika marných pokusech ho chytit, se rozhodl, že laškování už bylo dost a zaletěl do ostružiní, kde se za cenu mých podrápaných ruk a štípance do ruky nechal lapit. Doma jsem oprášila asi tak sto let starou klec, zakoupila proso a zatím se zdá, že je v pořádku a pobyt na svobodě ho nijak zdravotně nepoznamenal. Ještě napíši inzerát, jestli ho někdo nepostrádá, ale vzhledem k tomu, kde jsem ho našla se mi pravděpodobnější jeví varianta, že se ho někdo chtěl "humánně" zbavit.