Mezinárodní výstava psů České Budějovice

10.10.2011 10:18

 

Tuto neděli  jsme navštívili podzimní Mezinárodní výstavu psů v Českých Budějovicích. Ačkoliv jsou pro nás Budějovice poněkud "z ruky", přesto nás krásné prostředí výstaviště natolik zaujalo, že jsme se sem již poněkolikáté vrátili a Valda v rukou profesionální handlerky Míši Hroncové získal svého v pořadí již třetího res. CAC. Vzhledem k tomu, že Míšu viděl vlastně poprvé v životě, tak to byl skvělý výsledek a možná i slibný příslib do budoucnosti...? Míšo, moc děkujeme!

Posudek je v sekci výstavy.

 

No a já jsem nelenila, a když jsem zjistila, že se zde vystavovala i babička našeho Valdy - Kiss the Best Arušava, tak jsem nemohla odolat a fotila jsem.

 

Moc se mi líbila!

 

Taky jsme se seznámili s majiteli psa Harlequin Merlin Bohemia a zjistili jsme, že mají s naším Ludwigem stejného otce (Alberto Jizutoji) a shodou okolností našeho Valdu právě Harlequin porazil v klání o vítěze třídy otevřené trikolorních psů. Ale nám to vůbec nevadilo, naopak jsme jim to moc přáli, protože pejsek je opravdu moc pěkný.