Podzim 2011

19.10.2011 10:12

 

Zde je pár obrázků z našich každodenních vycházek po okolí Zlína. Naštěstí máme velmi blízko louky i lesy, a tak mají naši psi možnost strávit v krásné přírodě podstatnou část svých procházek. A protože jsem si vybrala společenské plemeno, které nemá moc vyvinutý lovecký pud (chacha) , tak mě nezaskočilo ani to, že zrovna naši psi jsou tou vyjímkou potvrzující pravidlo a jejich lovecká vášeň je bezbřehá. A tak běháme po lese, stopujeme, vyštěkáváme , hlásíme ...no prostě děláme to, co každý správný malý lovecký slídič má umět. Odměnou mi pak je nejenom moje (snad!) zlepšující se fyzická kondice, ale hlavně to, co docela trefně okomentoval můj starší syn, když jen nevěřícně pozoroval, jak v úplném tranzu lítali po nějaké stopě - "mami, oni jsou úplně dokonale šťastní"!  Pěkný a šťastný den přejeme i vám!